Ik voel al sinds een week weer van alles. Het begon met hoofdpijn, onrustige benen, slecht slapen
en last van de fibromyalgie. Ik heb een poosje weinig pijn gehad, maar nu doen vooral mn benen
erg zeer. Ook heb ik veel afscheiding, het lijkt op vruchtbaar slijm echt doorzichtig. Oja, en mijn
darmen rommelen vreselijk, ik kan moeilijk naar de wc, winderig, buikpijn.
Sinds een paar dagen ook krampen dus ik denk dat we naar ronde 11 gaan.
We hebben het deze maand maar 2 keer gedaan, omdat manlief zoveel weg was. En ik heb
ook niet bijgehouden wanneer dat was en wanneer ik mn eisprong verwachtte.
Ik weet alleen dat het vandaag dag 31 is, dus ik verwacht wel dat ik hem al heb gehad.
De dokter zei gister ook dat ik me daar helemaal niet mee bezig moet houden en
gewoon vrijen wanneer we zin hebben. Dat is ook wel zo, maar het is wel lastig
als je man weinig thuis is, dan heb je toch de neiging om het te gaan plannen want
anders komt het er gewoon niet van!
Maargoed ik verwacht dat ik dit weekend ongesteld moet worden, zoniet dan gooi ik
er een testje tegenaan. En anders gaan we het volgende maand net zo doen als
deze maand, gewoon wanneer we zin hebben en niet vanalles gaan bij houden.
Ik zal ook proberen om iets minder actief te zijn op BB. Je wordt er gewoon constant
mee geconfronteerd als je leest dat er iemand zwanger is. Tuurlijk is dat geweldig,
daar zitten we hier tenslotte allemaal voor. Maar ik merk dat het me steeds meer
pijn gaat doen. Ik heb wel heel veel steun aan jullie en ben blij dat ik dit met jullie
mag delen!
Liefs Daisy
reacties (0)