Blijft het bij ronde 10, of toch naar ronde 11?

Ik voel al sinds een week weer van alles. Het begon met hoofdpijn, onrustige benen, slecht slapen
en last van de fibromyalgie. Ik heb een poosje weinig pijn gehad, maar nu doen vooral mn benen
erg zeer. Ook heb ik veel afscheiding, het lijkt op vruchtbaar slijm echt doorzichtig. Oja, en mijn
darmen rommelen vreselijk, ik kan moeilijk naar de wc, winderig, buikpijn. 
Sinds een paar dagen ook krampen dus ik denk dat we naar ronde 11 gaan.

We hebben het deze maand maar 2 keer gedaan, omdat manlief zoveel weg was. En ik heb
ook niet bijgehouden wanneer dat was en wanneer ik mn eisprong verwachtte. 
Ik weet alleen dat het vandaag dag 31 is, dus ik verwacht wel dat ik hem al heb gehad.
De dokter zei gister ook dat ik me daar helemaal niet mee bezig moet houden en 
gewoon vrijen wanneer we zin hebben. Dat is ook wel zo, maar het is wel lastig
als je man weinig thuis is, dan heb je toch de neiging om het te gaan plannen want
anders komt het er gewoon niet van!

Maargoed ik verwacht dat ik dit weekend ongesteld moet worden, zoniet dan gooi ik 
er een testje tegenaan. En anders gaan we het volgende maand net zo doen als 
deze maand, gewoon wanneer we zin hebben en niet vanalles gaan bij houden.

Ik zal ook proberen om iets minder actief te zijn op BB. Je wordt er gewoon constant
mee geconfronteerd als je leest dat er iemand zwanger is. Tuurlijk is dat geweldig,
daar zitten we hier tenslotte allemaal voor. Maar ik merk dat het  me steeds meer
pijn gaat doen. Ik heb wel heel veel steun aan jullie en ben blij dat ik dit met jullie
mag delen!

Liefs Daisy


525 x gelezen, 0

reacties (0)


  • koeiegek

    ik duim voor je.

  • MamavanBradley.Tyler

    Succes meis, ik duim voor je!!

  • koosje9

    heel veel succes blijf duimen

  • starry80

    Mooie instelling van je... laat het even begaan zoals het gaat... zo kregen ze vroeger ook kindjes, dus een slechte methode kan het toch niet zijn . En BB kan je zoooo helpen, maar soms ook wat moeilijk zijn hé, dus duw het af en toe maar eens weg en concentreer je volop op jullie eigen droom!

  • Sienna Mae

    Snap ik meisje. Is ook moeilijk.... Jullie hebben al zo lang deze wens. En waarom wil het niet lukken?! Dat ga je jezelf dan afvragen. Hoop dat dit mooie wonder jullie snel gegund is.

  • cookiedee

    Ja, lekkere reactie van je dokter.. Je moet je daar niet mee bezig houden... nee, hij begrijpt toch zelf wel dat dat niet zo gemakkelijk gaat?? Ik snap je helemaal hoor, dat je even afstand neemt van BB, ik trok het op het laatst ook ff niet meer, idd iedereen om je heen die zwanger wordt, en je bent er daardoor toch constant weer mee bezig. Heel veel succes, en we horen wel wanneer je je bij het clubje komt melden! x